niedziela, 29 marca 2015

Rozdział 29

Całowaliśmy się bardzo namiętnie. Nasze języki walczyły o dominację, Leon szedł z moich ust na moją szyję, a ja wydała z siebie cichy jęk i wplotłam swoje ręce w jego kasztanowa włosy i lekko za nie pociągnełam a on wydał z siebie cichy jęk przyjemności
A ja poczułam takie ciepło w sercu, że mogę mu sprawić przyjemność tak jak on mi sprawia przyjemność. W pewnym momencie poczułam jego dłonie na mojej skórze i przeszły mnie dreszcze.
-Leon stop. Proszę przestań -powiedziałam przestraszona.
Leon natychmiastowo się ode mnie oderwał i spojrzał na mnie przepraszająco. I wtulił się we mnie jego głową spoczywała w zagłębieniu mojej szyji. A ja go głaskałam po plecach.

Wieczorem zjedliśmy kolacje w pokoju, a po kolacji po szliśmy się wykąpać. Gdy wychodziłam do sypialni Leon już na mnie czekał wygląda strasznie seksownie w samych bokserki i włosach jeszcze nie do końca suchych po prysznicu. Boziu jak ja go kocham. Spojrzał na mnie i się uśmiechnął i zachęcił mnie żebym  się koło niego położyłam usiadłam na skraju łóżka po swojej stronie i od razu poczułam jego ręce na swoim brzuchu i jego gorące usta na swojej szyji i od razu jeknełam z rozkoszy już odkrył że to mój słaby punkt i teraz uwielbia go wykorzystywać.
-Leon... - powiedziałam zachrypniętym głosem.
-Tak kochanie? - spytał niewinnie
- KOCHAM CIĘ -powiedziałam na jednym tchu a on się ode mnie odsuną.
Patrzył na mnie nie odzywając się a ni słowem. Byłam zła na niego mógł chclociaz powiedzieć że mu na mnie zależy a nie patrzeć na mnie jak słup soli.
-Leon odpowiesz coś?
-A co mam ci kurwa odpowiedzieć, że Cię Kocham zadowolona? - Odpowiedział na odwal się.
-Nie chciałam chociaż wiedzieć kim dla ciebie jestem ale najwidoczniej uważasz mnie za powietrze. Przykryłamy się kołdrą i odwróciła się do.niego plecami gdy już pochłaniał mnie sen usłyszałam jeszcze parę przekleństw ze strony Leona ale nie przejmowałam się tym sam sobie zasłużył. I zasnęła.

Hej jak widzicie macie 29. Bardzo dziękuję za Lba za raz się tym zajmę i opublikuje bo wcześniej nie miałam czasu następny za tydzień a rozdział pierwszy jutro lub we wtorek.
20 komentarzy=next.

20 komentarzy:

  1. Cudowny rozdzial
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :* Zapraszam: http://leonetta-milosc-ktora-nie-umiera.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny chce next uwielbiam Twojego bloga czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki cudny rozdział. Jestem tu pierwszy raz i natrafiam już po raz 3 -ci na blog z nazwą "Leonetta". Ktoś mi przybliży w czym rzecz? Piszecie własne historie o tej samej dziewczynie czy to zbieg okoliczności?
    Pozdrawiam,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham !!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super !!! Nie moge się doczekać następnego <3333

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing !!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your blog <3 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog rządzi !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na nexta !!! Kocham !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Weszłam na twojego bloga o 0:00, teraz jest już po 2 ;*
    Gdy weszłam na twojego bloga zobaczyłam, że jest aż 29 rozdziałów, ale pomyślałam:"Co mi tam przeczytam!" i teraz mogę z czystym sumieniem powiedzieć,że nie żałuję!! *-*
    Piszesz genialnie! Cały ten wątek Leonetty jest cudowny! *-* Oni rządzą!!
    Już wiem, że zostałam twoją nową czytelniczką! ♡
    Gratuluję talentu! :**
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ----> http://jortiniesmisueno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Example 3