poniedziałek, 23 marca 2015

Prolog-Gwiazdorska miłość

Hej. Najpierw zacznę od notatki.
To tak rozdziały dwóch opowiadań będą pojawiały się raz w tygodniu w dniach od piątku do poniedziałku. Przepraszam że tak ale nie mam na razie czasu ponieważ mam egzamin gimnazjalny. Jeszcze raz przepraszam,a teraz przechodzę do opowiadania zdecydowałam że będę prowadzić dwa opowiadania na jednym blogu.ZAPRASZAM DO CZYTANIA. Mam nadzieje że powiecie co o tym sądzicie.

PROLOG
Nazywam się Violetta Castilo mam 17 lat mieszkam w Warszawie mam starszą siostrę Ludmiłe,która ma bzika na tym sławnym piosenkarzy Leonie Verdasie, który widzi tylko czubek swojego nosa. Ale ona go uwielbia, a ja go wręcz nie nawidzę. Jutro wyjeżdżamy do dziadków na wakacje gdzie niestety mieszka ten gwiazdorek. Zapowiada się ,, fajne" lato.

Nazywam się Leon Verdasie mam 18 lat mieszkam w Hiszpanii, tak nie myślicie się jestem tym Leone który mam super głos i jest super przystojny i każda laska na niego leci. Mam zajebiste życie i zaczynają się wakacje czego chcieć więcej. Wakacje, alko, laski, koledzy, lato. Zajebiście.

Czy tych dwoje coś połącz czy pogodza te dwa charaktery?

Jak widzicie  to opowiadanie kompletnie różni się od pierwszego
Podoba się? Zostaw po sobie ślad motywujesz i otrzymujesz szybciej rozdział.
Madzia:)

11 komentarzy:

  1. Super! a co z 29 rozdziałem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra <3
    Leon wielka gwiazda *-*
    Szybko rozdział 1 !!!


    Życzę dużo,dużo weny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. na razie ciekawie się zapowiada czekam na rozdział 1
    pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ale czekam na rozdział 29 lol

    Nataly

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne <3
    Czy to będzie na podstawie filmu "Randka z gwiazdą"?
    Bardzo podobna historia :3
    Tam główna bohaterka też miała siostrę która kochała takiego piosenkarza za to ona go nie lubiła. Potem na wakacje jadą do dziadków i ona go poznaje, zakochuje się itp. On się dla niej "zmienia" (wg mnie pokazuje swoje prawdziwe oblicze ;) ) i są razem. Znaczy kończy w momencie balu ale po prostu są zakochani itp xD
    Historia na prawdę bardzo podobna ^-^
    Mi nawet by to pasowało bo osobiście kocham ten film <3
    Ok już nie zanudzam :*
    Pozdrawiam *U*

    Blair <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu- http://milosc-on-i-ona.blogspot.com/
    Haniaxxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie ! :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu:
    http://leonivioletta.blogspot.com/
    Nataly :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy będzie 1 rozdział ??

    OdpowiedzUsuń

Example 3