niedziela, 29 marca 2015

LBA 3 LBA 4 LBA 5 LBA 6 LBA 7

 Dostałam dużo nominacji do LBA za co bardzo dziękuje. Pierwsza jest od
Hania Kusideł 

Pytania od Hani:
1. Czy masz jakieś zwierzątko?
Nie
2. Czy masz rodzeństwo?
Tak
3. Ile masz lat?
16
4. Byłaś kiedyś na moim blogu?
Tak, ale nie komentowałam
5. Lubisz pisać bloga?
Oczywiście,że tak.
6. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
GRANATOWY
7. Jaki jest Twój najmniej lubiany przedmiot w szkole?
FIZYKA
8. Grasz na jakimś instrumencie?
Nie
9. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Spaghetti

Jeszcze raz bardzo ci dziękuje Haniu1

Następna nominacje dostała od  
Nataly Lynch

Pytania od Nataly:

1. Kiedy masz urodziny? 
24.08
2. Jak masz na drugie imię? 

Patrycja
3. Czy masz zwierzę? 

Nie
4. Grasz na jakimś instrumencie? 

Nie
5. Masz przyjaciela/ kę? 

Tak dwie przyjaciółki
6. Ile osób liczy twoja klasa?? 

21
7. Nick Jonas vs Jorge Blanco 

Jorge Blanco
8. Twój idol?? 

Trudny wybór
9. Jego/ jej ulubiona piosenka? ( to się tyczy do pytania nr 8 ) 

Najbardziej podoba mi się na ten czas Love mi like you do 
10. Czy czytasz mojego bloga? ( Jeśli tak to wytypuj ulubiony sytuacje i ulubionego bohatera ) 

Tak. 

Bardzo dziękuje za nominacje Nataly!



Kolejna nominacja od  
Violetta Verdas

Pytania od Violi:

1.Jak masz na imię? Magda
2.Ile masz lat?
16
3.Lubisz czytać książki? Tak
4.Co cię skłoniło do założenia bloga z opowiadaniami?
Wyobraźnia
5.Czytasz mojego bloga? Jeśli tak, co byś w nim zmienił/a?
Niestety jeszcze nie zdążyłam ale na pewno przeczytam.
6.Masz ulubiony cytat? Jaki?
Nie
7.Jesteś ''rannym ptaszkiem'', czy raczej preferujesz spanie do południa?
Ranny ptaszek
8.Grasz na jakichś instrumentach?
Nie
9.Masz hobby? Jakie?
Jazda na rolkach
10.Wolisz koty, czy psy?
Psy
11.Ulubiony aktor/ka i piosenkarz/rka?
Jorge Blanco.
Bardzo dziękuje za nominacje 


Następna nominacja od :
My Life is Music
  
Pytania od niej:

1. Masz drugie imię? Jakie?
Tak mam Patrycja
2. Jaką masz pierwszą lekcje w poniedziałek?
Język Polski
3. Masz rodzeństwo?
Tak
4. W jakim miesiącu się urodziłaś/eś ? 
Sierpniu
5. Czym się interesujesz?
Muzyką i dziennikarstwem
6. Ile blogów obserwujesz?
Nie wiem dokładnie ale koło 15 
7. Co teraz robisz?
Gram na PSP
8. Jaką piosenkę najbardziej lubisz?
Love mi like you do
9. Jaki sport najbardziej lubisz?
Jazdę na rolkach
10. Ile masz lat?
16
11. Jak Ci się podoba mój blog?
Bardzo fajny
I ostatnia nominacja od:
Patricia
Pytania od niej:

1. Ile masz lat?
16
2. Jak długo prowadzisz bloga?
Tego 3 miesiące
3. W jakim województwie mieszkasz?
Mazowieckim
 4. Fedemiła VS Diecesca
Fedemiła
5. Ulubiony kolor?
Granatowy
6. Czytasz mojego bloga? Jak tak to co o nim sądzisz?
Tak bardzo mi się podoba
7. Jakie jest twoje życiowe motto?
 Teraźniejszość nie myśleć o przeszłości
8. Masz drugą połówkę?
Nie
9. Jak masz na imię?
Magda
10. Ulubiona postać żeńska z serialu oprócz Violetty?
Leon
11. Masz rodzeństwo?
Tak
 Bardzo dziękuje za nominacje Patricia
Jeszcze raz bardzo dziekuje za wszystkie nominacje

Pytania ode mnie:
  1. Ile masz lat?
  2. Skąd jesteś?
  3. Kiedy masz urodziny?
  4. Jak masz na imię? Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
  5. Podoba ci się mój bolg? Jeśli tak to napisz co o nim sądzisz 
Ja nominuje
  1.  http://leonetta-odpierwszejchwili.blogspot.com/
  2. http://leonettanewstory.blogspot.com/
  3. http://leonettaaq.blogspot.com/ 
  4.  http://pierwszespojrzenie-leonetta.blogspot.com
  5.  


 

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu nasza-droga-leonetta-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Example 3