niedziela, 15 lutego 2015

Ogłoszenie

To najpierw zacznę  od tego, że rozdział się dzisiaj nie pojawi bo musiałam nauczyć się do trzech  sprawdzianów i napisać dwie rozprawki.  Za co bardzo przepraszam. 
Rozdziały teraz będą pojawiały się  raz w tygodniu w piątek albo sobotę wiem że mogą polecieć hejty ale ja nie jestem robotem i dla mnie najważniejsza jest nauka a teraz mam jej bardzo dużo,  mam nadzieje że mnie zrozumiecie.  Przepraszam przepraszam przepraszam.
Do zobaczenia w piątek lub sobotę.

4 komentarze:

  1. Powodzenia na sprawdzianach.! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko :) poczekam nie wiem jak inni ale napewno tez ;* powodzenia na sprawdzianach by bylo same 5 lub 6 ! :** Pozdrawiam :) xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytalam jednej rodzial wczoraj tak mnie zaciekawil ze przeczytalam wszystkie od poczatku i mam nadzieje ze kolejne rodzialy beda rownie swietne jak te .... czekam na kolejny rozdział :*

    OdpowiedzUsuń

Example 3