sobota, 14 lutego 2015

Rozdział 23

 Rozdział dedykowany
Kika723



Całował mnie zachłannie, ale  delikatnie tak jakby się bał że mnie skrzywdzi. Odwzajemniłam pocałunek a nawet pogłębiłam. Rzuciłam  mnie lekko na łóżko i nadal mnie całował, gdy się ode mnie oderwał spojrzał mi prosto w oczy opierając swoje czoło o moje.
-Nie wyjdę stąd do póki, nie będę miał wyjaśnionej sprawy z tobą moja panno.
-Co chcesz przez to powiedzieć?-spytałam ciekawa.
-Chciałem cię przeprosić za to co było na dole. Przepraszam, nie powinienem tak ciebie traktować tam a ni nigdzie indziej. Panią Olgę też już przeprosiłem. Proszę wybacz mi?
-Leon wyjaśnij mi dlaczego tak się zachowujesz?-spytałam ciekawa.
-Bo ja miałem takie..... dzieciństwo- powiedział nie pewnie nadal patrząc mi w oczy.
-Leon tylko dla czego do mnie?
-Bo coś mnie do ciebie ciągnie, jakaś nie wiadoma siła. Nie chciałem tego przyjąć do siebie, ale nie umiem cię zostawić w spokoju.
-Mnie też do ciebie ciągnie
-Proszę cię. Naucz mnie kochać pozwól mi wiedzieć co to znaczy. Proszę zgódź się. Pragnę cię, ale nie dotknę cię bez twojej zgody.-powiedziałem
-yyyyy..... d..obrze -powiedziałam jąkając się
-Violu muszę mieć zgodę bez zająknięcie, muszę wiedzieć,że naprawdę jesteś tego pewna i się na to decydujesz. -powiedziałem nie pewny jej odpowiedzi
-Dobrze będę twoją dziewczyną i ci wybaczę, ale pod jednym warunkiem.-powiedziałam już pewna siebie.
-Jakim zrobię wszystko tylko bądź ze mną.-powiedziałem pewny swoich słów.






Leon
-Nie będziesz mi rozkazywał w żaden możliwy sposób rozumiesz?-
-Tak postaram się- powiedziałem uśmiechając się, a ona chwyciła mnie za kark i pocałowała mnie, chociaż że byłem zdziwiony oddałem pocałunek  i dotknąłem jej jedwabistych włosów. Oderwaliśmy się od siebie, a ja  starłem jej łzy będące na policzku i pocałowałem te miejsca.
-Leon obiecaj mi,że nie zostawisz mnie zbyt szybko?- spytałam przygryzając wargę.
-Obiecuje ci nie potrafiłbym cię zostawić tylko nie wiem czy ty zemną wytrzymasz.
-Kocham cię Leon
-Violu też coś do ciebie czuje, ale jeszcze nie wiem co a nie chce kłamać przepraszam. Zszedłem łóżka i usiadłem na podłodze opierając głowę o materac łóżka.
-Leon powiedziałam to bo tak czuję, ale nie oczekuje tej odpowiedź i od razu, ale mam nadzieje że ją kiedyś usłyszę.-powiedziałam mieżdząc mu włosy i kładąc ręce na jego klatce piersiowej.
Wziąłem jej ręce w swoje i pocałowałem jej dłonie i zwróciłem swoją głowę w jej stronę, uśmiechnąłem się do niej i pocałowałem jej usta. Ona zeszła z łóżka i usiadła koło mnie, wzięła mnie za rękę i także pocałowała a potem się we mnie wtuliła, było mi cudownie trzymać ją w ramionach , że była blisko mnie. Muszę jej pokazać jak bardzo mi na niej zależy tylko jak.
-Violu co byś powiedziała na wspólny wyjazd.-spytałem






Hej na początek chciałam was przeprosić że nie było rozdziału wczoraj ale... szkola jutro rozdział sie pojawi, ale także krótki sorry ale to 3 klasa gimnazjum to nie przelewki przepraszam, ale nie jestem robotę mam też inne obowiązki. Jeszcze raz przepraszam i do jutra
15 Komentarzy= next.




































19 komentarzy:

  1. ekstra rozdział i rozumiem wiem co to znaczy gimnazjum co prawda 2 czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśny! ! :D dziękuję za dedykacje. :)
    A jeśli ktoś naprawdę lubi czytać twoje opowiadanie to poczeka. Przecież nie jesteś robotem. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny boski *,* czekam do juteraaa ;* xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama jestem w gimnazjum i wiem jak jest ciężko. Mam tylko nadzieję, że chociaż jutro dodasz rozdział. Ja od poniedziałku zaczynam upragnione feriusie ♥

    Wracają do rozdział jest zajebisty !
    Leoś taki ... czuły, troskliwy no nie wiem jak to określi. Jednym słowe taki kochany !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super z niecierpliwością czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog.
    Na prawdę bardzo mi się podoba;)
    Zapraszam do mnie: milosc-on-i-ona.blogspot.com
    Haniaxxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział boski <3 !
    Spoko rozumiem ja tez jestem w 3 gim wiec wiem co to znaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział cudny <33 :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspanialy :** kocham twoje opo <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny *,* bedzie w koncu +18? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestes genialna i wogole genialnie piszesz ;* ;)) czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze zadziwiajacy ;** czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka słodka Leonetta ❤
    Czekam na next ;*
    PS Przepraszam za spóźnienie ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka słodka Leonetta ❤
    Czekam na next ;*
    PS Przepraszam za spóźnienie ;/

    OdpowiedzUsuń

Example 3