sobota, 22 sierpnia 2015

wyniki konkursu

I miejsce zajmuje
NATALIA COMELLO
Z one shotem pod tytułem Leonetta: ,,Nie ważne co się stanie, ważne jest to co z tym zrobisz..."
Bardzo fajny one shot.
Gratuluję nagrody dostaniesz najpóźniej w poniedziałek.
II miejsce zajmuje
OLA KOZA
One shot też fajny
Gratuluję, też nagrody dostaniesz w poniedziałek
III zajmuje
KLAUDIA BLANCO
Z one shotem pod tytułem "Miłość to czysty przypadek"
Też fajny
Gratuluję. Nagrody w poniedziałek
Opublikuje one shoty do końca przyszłego tygodnia.
Gratuluję wszystkim.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczyny! Czekam na Os.
    Xoxo
    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i czekam na os !
    Zapraszam do mnie na rozdział pierwszy !
    http://doroslaleonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za 2 miejsce !
    Ola koza

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wszystkich ;**
    Zapraszam do mnie: http://historiabianco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pierwsze miejsce? Really? Dziękuje dziękuje dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń

Example 3