sobota, 4 kwietnia 2015

Rozdział 30

Leon
O boże! Co za kobieta wymaga ode mnie nie wiadomo czego przecież wie że mi na niej zależy. Ja kochałem tylko jedną osobę do pewnego czasu. A Violka tego nie rozumie Jak ma to zrozumieć jak ona o tym nie wie - odezwał się drugi głos w mojej głowie. No tak przecież ja jej nic nie powiedziałem ale jak ja mam jej to powiedzieć tak mam podejść i powiedzieć: Słuchaj Violu nie jesteś pierwsza kobietą na której mi zależy,  ponieważ była przed tobą ONA. Violetta mnie znienawidzi. Boże w co ja się wpakowałem. Dobra będę musiał to jakoś rozegrać. No nic czekam mnie nie długo trudna rozmowa.
Moje przemyślenia przerwał dzwoniący telefon.
Dzwoni Diego
Odebrałem
-Halo? Leon?
- Tak to ja,  coś się dzieje że dzwonisz do mnie tak późno?
- Tak nasz,, przyjaciel" jest na twoim wyjeździe.
-Co?
-Tak. Jest z tobą a z nim cała nasza pozostała banda a przy Violettę kręci się nie jaki Harry. Leon radzę Ci wracajcie do domu. Natychmiast.
-Dobra wiem okogo chodzi, myślałem że to jakiś przydupas się kołoniej kręci. No dobra wiesz może czego od nas chce?
-Jeszcze nie ale podejrzewam że dowiedzieli się o Złotym Pole.
Cholera- przeklną Leon w myślach mógł się tego domyśleć że tak będzie. Jeszcze jedno główno na głowie.
-OK jutro będziemy w Villa Ross.
Dzięki do jutra.
-Nie ma za co.
Rozłaczylem się.
Boże mogłem od razu sprawdzić tego całego Harrego. Zabije go jeśli ja jeszcze raz dotknie nie ważne gdzie. Musze szybko się z stąd wydostać i zabrać Viole w bezpieczne miejsce i rozegrać bandę gangu która chociaż ja stworzyłem.
Chciałem się do niej przytulic ale mnie wyprzedziła i położyła się na moim torsie wtulając się we mnie tak jak by miała by mnie nigdy nie puścić.

Hej macie 30 przepraszam ze taki krótki ale chcę was podtrzymać trochę w nie pewności.

                      15 Komentarzy = Next
Madzia

17 komentarzy:

  1. Supeeeer!!! Cieszę się, że dodałaś rozdział, który jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka Nic nie szkodzi grunt że jest ekstra rozdział i Wesołego Alleluja
    Pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział genialny !!!!! Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega super świetny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie pisalam więc..
    Rozdzial boski ^^ po prostu cuuudo *,* z reszta jak każdy które piszesz :* zazdroszcze Ci tylu pomyslow i weny! ;)


    Oj Leoś należy powiedziec Violi o NIEJ :D nasza Fiolka mysli ze ci na niej nie zależy... *-* Oby się wszystko wyjasnilo jak najszybciej! <3 kocham jak jestescie razem szczęśliwi :*

    Hmm mowilas kiedyś że będzie +18 ;) kiedy będzie ? :* moze z tego maly przystojny Leonek wyjdzie albo mała sliczna Violetta ! :** xD

    Ps. przepraszam że nie pisalam pod ostatnimi i za to że tak krotko teraz.. :*
    Mam nadzieję ze odp. z tym +18 <3
    Ps. Jeszcze raz przecuudny rozdziałek :D
    Pozdrawiaaam i przesylam buziaczki :**

    A po za rozdzialem... Bylas na Violetta Live ? :* kiedy oni mowili po Polsku to bylo piekne *-* Leos do Violki -Kocham Cię! <3 to bylo tak cudownee :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +18 na pewno będzie ale niepowiem ci kkonkretnie kiedy bo sama nie wiem. Jak chodzi o Violetta Live to nie byłam a ty byłaś? Jak chciałbyś że mną pogadać o rozdziałach cży o jakiś innych rzeczach to napisz do mnie na pocztę na pewno odpisze. Czekam na twojego e-mail

      Usuń
  6. nawet nawet ^^
    nie no zart... FANTASTYCZNY! :* czekam na next ;) /Nikki

    OdpowiedzUsuń
  7. rozdzial fajny :) szkoda że krotki ale i tak piekny ;)
    Oby Violettcie nic ten Harry nie zrobil

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny -jednym slowem

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny! Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super czekam na next <3 :*

    OdpowiedzUsuń

Example 3