sobota, 4 kwietnia 2015

Rozdział 1 - Gwiazdorska Miłość

Violetta
Siedzę właśnie w samolocie gdzie moja siostra ciągle pieprzy o tym pojebane piosenkarzu. Boże ile można gadać i to w dodatku o chłopaku.
-Lu ile można gadać przecież ty go wogule nie znasz to jak możesz go uwielbiać.
-Jak to nie znam jestem założycielka jego fan club, Twittera oraz Facebooka. Wiem o nim wszystko gdzie śpię jada gdzie imprezuje nawet na co choruje
- To się nazywa obsesja. Lu może ty go znasz ale gwarantuje Ci że on cię nie zna.   - Ty się nie znasz i mnie zna
- Ciekawe jaki cudem- prychnełam pod nosem ale nie stery usłyszała.
- A mówią ze jesteś inteligentna
Odezwała się ta co ledwo kończy szkołę przez tego piosenkarza.
3 h później
Wyladowaliśmy
Ruszyliśmy w kierunku samochodu rodziców.
Zasiadał wygodnie i czekałam na siostrę która musiała się do chłopacy z 7 walizkach gdzie ja wzięłam 3. Ale w końcu po wielu próbach dotarła i zasnęła.
-Na plażę proszę tam gdzie teraz powinien być Leon
-Chyba śpisz siostra teraz to jedziemy do babcia prawda?
- Oczywiście.
-A pozwólcie mi chociaż pójść dzisiaj na jego koncert
-Tak jak pójdziesz z Violetta.
Spojrzała na mnie Lu
-Na mnie nie patrz wiesz ze go nie nawidzę.
-No proszę jeśli się zgodzisz nie będę więcej o nim gadać proszę.
- Yyyyyy... Dobra ale zero gada nią onim przez całe wakacje

Niedługo sama będziesz o nim gadać - usłyszałam drugi głos w swojej głowie
Co?

Hej macie pierwszy rozdział mam nadzieje że wam się podoba.
5 Komentarzy = Next

12 komentarzy:

  1. Ekstra czekam na ciąg dalszy wydarzeń
    Pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstaw już next, błagam ;)
    (SUPER!)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest z filmu Disneya! :D Ale świetne!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudo *,* :*
    Wesolych swiat <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobne do ,,Randka z gwiazda" Disneya ale pierwszy raz od dawna nie moge się doczekać rozdziału ięc to chyba dobrze *-* czekam na next i mam nadzieję ze bd w najbliższych trzech, swych dniach ponieważ napisałams ze jak bd 5komkow to dodasz xD ale ja też kiedyś pisałam i wiem jakie to trudne więc nie pospieszam ;* musisz wiedzieć ze czekam na niego z utęsknieniem :*************
    Papapapapa :* buziaki <3 lovki kiski foreverki itd :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny i z niecierpliwością oczekuje następnego *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy będzie next ? Cudoo :*

    Zapraszam do siebie -> www.violetta-leon-amor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Example 3