niedziela, 3 maja 2015

Rozdział 32

Violetta
Gdy weszliśmy do domu zagraliśmy z wrażenia w salonie siedział Diego i dwóch facetów z bronią która była wycelowana w jego głowę. O boże a na przeciwko niego siedział jeszcze jakiś facet, nie chwila ja go znam to jest Harry ten miły flirciarz z gór ale co on tu do cholery robi i co chce od nas. Spojrzałam na Leona był tak samo zdziwiony jak ja złapałam go mocniej za rękę a on dopiero teraz spojrzał na mnie.
-O proszę w końcu pojawił się nasz szef ze swoją dziwką.
Wzdrygnełam się na to określenie mnie
-Co to robicie?- spytał zły Leon.
- Jak to co chcemy sprawdzić twoją dziwkę, czy naprawdę jest taka dobra że zabrałeś ja aż w góry.
- Nie, ma mowy nie dotknięcie jej.
- Ej przecież od tego są dziwki, co nie?
- Tak, ale ona do kurwy nędzy nie jest dziwką.
- Aha no tak ona jest narkomaną stąd u niej złoty pył
- Nie, ona nie miała żadnego złotego pyłu- skłamał
- Nie a to co to jest?
- Nie powinno was to obchodzić jestem szefem i ja decyduje o wszystkim.
- No chyba nie nad tobą jeszcze siedzi prezes
- Aha od niego jesteście, dobra przechodzmy do konkretów czego chcecie?
- Złotego pyłu i wychodzimy.
- Nie mam go więcej tylko tyle mam.
- No szefowi się to nie spodoba, wiec w zamian musimy wziąć zakladnika. Może ten twój kolega  się na da wybieraj ona lub on.
- Bierzcie dziewczynę.
Co do cholery mówi przecież nie dawno mówił ze jestem dla niego najważniejsza a teraz chce mnie oddać tym gangstera.
- Leon proszę nie.
- Jesteś tego pewny.
- Tak bierzcie dziewczynę i wynocha.


Hej macie 32 rozdział.
Jak myślicie Violetta pójdzie do tych gangsterów czy nie dowiecie się w następnym rozdziale. Rozdział 3 będzie wieczorem.

Nie robie szantażu ale chcę zobaczyć ile mnie czyta ludzi. Dlatego proszę jak najwięcej komentarzy a szybciej będzie rozdział.

35 komentarzy:

  1. debil!!!!!!!!!!!!!!!! leon!!!!!! grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......................

    OdpowiedzUsuń
  2. Co? Ale on ma jakiś plan,prawda? Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  3. Co oddaje viole?? Nieee

    OdpowiedzUsuń
  4. Co??? Jak on może!!? NIE VIOLKA!!!! >. <
    Mam nadzieje, że ma jakiś plan! ;**
    Czekam na nexta! ;))
    Zapraszam do siebie ---> http://jortiniesmisueno.blogspot.com/
    Justaaa; **

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny! Czekam na next! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny nie mogę się doczekać nexta i 3 rozdziału <3 pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się nie mogę doczekać co będzie dalej ekstra rozdział
    Pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle nic dodać nic ująć :*
    Tylko ta historia robi się juz nudna jest 32 rozdział a można by ja napisać w max 10 ;/
    Nawet nie wiesz jak bardzo jestem ciekawa tej nowej! *.* tam jest akcja! Dwie siostry przyjeżdżają do kraju młodego piosenkarza i jedna ka bzika na jego punkcie a druga ma go w dupie ;D
    Jest tam cos co ciągnie do poznania dalszego losu bohaterów ^^ także.....
    Z utęsknieniem czekam na 3 rozdział ale błagam niech on nie bd taki krótki jak 1 czesc! Proszę ;( bo ja tak długo juz czekam! 2 tydzien i jak znowu bd taki mały to pewnie go nawet nie przeczytam :D
    Kocham <3
    I.Verdas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki ale musisz dłużej poczekać spowodu tego że mam szkołę.

      Usuń
  9. Leon idioto a pozatym rozciął mega

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuuudo :*
    Może wpadniesz do mnie ?
    http://you-never-know-when-death.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Megasny! :* <3
    Ciekawe co będzie daalej ;)
    Pozrawiam i czekam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super super super!! :-D czekam na kolejny i pozdrawiam
    Karolcia :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rozdział z niecierpliwością czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Aż mnie dreszcze przechodzą

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra rozdział :)
    Jestem ciekawa jak potoczy się dalsza akcja
    Więc prosze o szybki next ( w miarę możliwości oczywiście)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chcę następny rozdział bo już nie mogę sie doczekać co się wydarzy później :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki super! Czekam na next <3 kiedy dodaasz?

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy dodasz rozdział pliss ja to czytam.
    VIKILOVE ❤ ❤ ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy rozdział ? Jestem taka ciekawa co będzie dalej

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę się doczkać nexta !! To jest takie wciągające że o jejku!!!!! Super rozdział !!!!
    A Leon.... Yhhh.... Czemu????
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rodział pełen zaciekawienia ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Hejka mam pytanie kiedy będą wyniki konkursu?
    Rozdział zajebiste oczywiście 😂
    pozdrawiam 😘😘
    Natalia ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny rozdział bardzo wciągający czekamy na następny jesteś super pozdr <3

    OdpowiedzUsuń
  24. ha Leon oddaje Vilu ?! On jest jakiś nienormalny?!! Bosz .. Niech ją wezmą a po tem Lajon ja uratuje aw... *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się . A potem bd ją przetrzymywac i wgl. I nagraja filmik ja bd ją bić i to wyślą Leonowi a on się wkurzy ...

      Usuń
    2. Nie oszalałaś czy co maja jej nie bić nigdy w zyciu. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  25. Rozdział świetny. Moglby byc tylko trochę dłuższy.
    Nareszcie jakas akcja. Powoli zapominalam ze to opowiadanie z motywami kryminalu.
    No. Niedugo wystawiwnie ocen. Mam nadzieję ze bedziesz miala wiecej czasu na pisanie bo juz nie moge sie doczekac nastepnego rozdzialu
    -A

    OdpowiedzUsuń
  26. No kiedy rozdział ? Pliss bo juz sie nie moge doczekać i to chyba nie tylko ja ale WSZYSCY

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej. Zajebisty blog !
    Czekam na kolejny rozdział. Nie mogę sie doczekać !
    Kiedy będzie kolejny ? O.o

    OdpowiedzUsuń
  28. SUPER kiedy NEXT :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedy następny rozdział? No błagam już tak dawno nie dodawałaś a przecież są wakacje. Nie mogę się doczekać ta jak inni !

    OdpowiedzUsuń
  30. kiedy następny ! czekam już tyle czasu <3 ale rozdział jak zwykle BOSKI <3 !

    OdpowiedzUsuń

Example 3