niedziela, 15 marca 2015

Rozdział 28

No A,że byłam zła na Leon chciałam się zemścić za tą cholerną kelnerkę.
-Tak oczywiście, dziękuje Harry.
-A poznam w końcu twoje imię piękna?-spytał uwodzicielskim głosem.
-Ależ naturalnie, Violetta

Leon
Gdy zauważyłem,że Violka gada z tym kolesiem i do tego on trzyma ją za rękę a ona jest rozochocona aż się we mnie zagotowało.Podszedłem do nich, wyrywając rękę Violi z jego obślizłych łap. Violetta na mnie spojrzała wzrokiem pytającym, tak jeszcze mnie pyta dlaczego tak reaguje, no chyba za ras padnę.
Tylko niech ona nie mówi mi że ona chce z nim zostać i gadać. Przecież na odległość widać,że on pożera ją wzerokiem i chce dostać się do jej majtek.
-Dziękuję za pomoc panie wszystkim pomagający ale już tu jestem u wszystkim się zajmę
-Ale ja nie wiem czy ta ślicznotka chcę,  żeby to ty jej pomagał. Niech sama wybierze.
Spojrzałem na Violette a ona zarumieniła się na jego słowa.  Nie no zaraz mu przywale.

Viola
Spojrzałam na Leona który był już gotowy  przywalić Harremu.  Jestem na niego zła ale nie chce go stracić Kocham go,  a Harry to tylko znajomy.  Muszę coś  zrobić bo się  po zabijają
-Nie będę wybierać.  Przyjechałam tu ze swoim chłopakiem- Leonem, a Harry to tylko znajomy,  dlatego czy wam się to podoba czy nie będziemy jeździć w trójkę. 
-Co? - slytali równocześnie
-Jaj co- odpowiedziałam- albo będę jeździć sama.
-O nie na to ci nigdy nie pozwolę - powiedział Leon a Harry się gdzieś ulotnił.  Leon przyciągną mnie do siebie i chciał mnie pocałować ale że ja nadal byłam na niego zła to odwróciłam głowę i ruszyłam na dół a on za mną.  Harry jeździł sam,  a mój  chłopak był wniebowzięty. 

Po godzinie wróciliśmy do domu
Gdy ttlko zamnkenły się drzwi Leon,  od razu przygniót mnie do ściany i zachłanie wpił się w moje usta,  a ja nie wiele myśląc oddałam pocałunek.  Zaczął podwijać moją bluzkę i gdy moja skóra poczuła jego ręce przeszedł mnie miły dreszczi wróciły  wszystkie wspomnienia.  Od razu się opanowałam,  odpchnełam go od siebie i uciekłam do łazienki.

Leon
Byłem zły, że ten koleś się  do niej przywałam,  że nie kontrolowałem swoich czynów.  Dopiero w tedy gdy mnie odpchneła i spojrzałem jej w oczy zrozuniałem co robię.  Chciałem ją zatrzymać, ale uciekła do łazienki.  Podszedłem do tych drzwi i zacząłem pujać
- Violu proszę Cię otwórz. Przepraszam poniosło mnie.  PROSZĘ CIĘ OTWÓRZ!

Po paru minutach drzwi się  otworzyły a w nich ujrzałem zapłakaną Viole i od razu padłem na kolana 
-Violu Proszę Cię wybacz mi nie chciałem żebyś cierpiała ja po prostu byłem zadrosny wiem że to żadne usprawiedliwienie ale proszę  Cię wybacz mi.  - zacząłem paplać bez składu i ładu.  A ona kucnełam przy mnie, złapała w  swoje ręce moje policzki i pocałowała oddałem oczywiście pocałunek a po skończonym pocałunku się w  nią wtuliłem
-Przepraszam  Wybacz mi. - szepnąłem.
-Wybaczam- powiedziała  i tym razem ja ją pocałowałem

Hej macie 28.
Przepraszam za błędy, ale pisałam na telefonie.  Następny w piątek lub sobotę. 
Dzisiaj bez szantażyku,  tylko chiałabym żebyś Cię napisali co sadzicie o moim blogu co wam się w nim podoba a co nie.  Zrobicię to dla mnie? 
Do następnego
Madzia :)

15 komentarzy:

  1. Happy Leonetta <3
    Harry Wypierdalaj!
    Do nexta ;*

    Blair <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog genialny !!!
    Harry to gnojek !!!!
    Leonetta <3 cudownie !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się wszystko podoba! ^^
    Zapraszam: http://de-nada-sirve-el-odio.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejo no to kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog "WOW" jest supcio i kocham cię <3<3 lol
    .
    Nataly

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu----> http://leonettanewstory.blogspot.com/2015/03/1-lba-2-lba-3-lba-4-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Nominuję Twojego bloga do LBA :)
    siendo-lo-que-soy1.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, zostałaś nominowana na moim blogu do LBA!
    http://jortini-novel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra chce nexta

    OdpowiedzUsuń

Example 3