czwartek, 26 lutego 2015

Rozdział 26

Zacznę najpierw od notatki chcę zacząć nowe opowiadanie nie kończąc tego czyli były by dwa opowiadania na jednym blogu. Czy wam coś takiego odpowiada? Piszcie w komentarzach bardzo mi na tym zależy. 


Następny dzień
Leon
Obudziłem się przed Violą. Miałem takie uczucie, że ona leży koło mnie we mnie w tulona a ja ją kurczowo obejmuje swoimi ramionami. Nie wiem czy dam radę być dobrym chłopakiem dla niej i czy dam radę w końcu poznać co to miłość gdy widzę ją od razu zaczynam myśleć inaczej i moje serce tak samo się zachowuje jak rozum. Wstałem nie budząc jej i ruszyłem do łazienki wykonałem wszystkie poranne czynności i wyszedłem z łazienki. Gdy wszedłem do sypialni ujrzałem Viole, która już nie spała. 
-Cześć-przywitałem się z nią uśmiechając się do niej.
-Cześć-odpowiedziała także się uśmiechając.
-Ubieraj się idziemy na stok,śniadanie zjemy w Karczmie przy stoku-powiedział szczęśliwy.




Viola
O Boże muszę mu już to powiedzie,obawiam się jak zareaguje. Boże a jak on mnie uderzy przecież ja już się go boje gdy na mnie krzyczy, a co dopiero gdy mnie uderzy.
-Violu czy coś się stało? Nie podoba mi się mój plan ?-spytał zatroskany,ale także zdziwiony.
-Nie wszystko...jest w porządku...tylko Leon...ja nie potrafię jeździć na...nartach.-patrzyłam na niego i widziałam jak jego mięśnie i całe ciało się napina. O nie on jest zły. Boje się go, a jak mi coś zrobi.
-Dlaczego nie powiedziałeś mi kurwa wcześniej?-spytałem zły.
-Bbałam się-odpowiedziałam przestraszona.
-Bałaś się a czego kurwa się bałaś
-Ciebie-odpowiedziałam a on wyszedł do drugiego pokoju trzaskając drzwiami, a ja zostałam sam i zwinęłam się w kłębek i zaczęłam szlochać.
Po godzinę przyszedł do mnie Leon usiadł koło mnie na łóżku i dotknął mojej dłoni.
-Przepraszam Violu, zdenerwowałem się bo powiedziałaś mi dopiero teraz
-Ja też przepraszam-rzuciłam mu się na szyję.
-Jeśli chcesz mogę cię nauczyć jeździć na nartach, a jeśli nie podołam jako instruktor to zapiszę cię do szkółki narciarskiej.Dobrze?
-Tak

Poszliśmy na stok, po zjedzeniu w Karczmie śniadanie. Bałam się że coś mi nie wyjdzie,że się przewrócę a Leon będzie się śmiać. Leon pokazał mi jak mam założyć narty i złapał mnie za r ęke i ruszyliśmy na dół w połowie drogi źle postawiłam nartę i upadłam, ale Leon nie śmiał się tylko pomógł mi wstać i pojechaliśmy dalej. Wjechaliśmy na górę orczykiem krzesełkowym opierając się głową o ramię Leona. Teraz gdy znów byliśmy na górze jechaliśmy tak że Leon jechał na przeciwko mnie i trzymał mnie za ręce, po paru chwilach znowu źle postawiłam nartę i czekałam już na spotkanie z ziemią,ale poczułam silne ramiona Leona na swoim ciele,spojrzałam na niego, a on pocałował mnie. Odwzajemniłam pocałunek, całowaliśmy się namiętnie a za razem delikatnie tak jak byśmy całowali się pierwszy raz. Byłam w niebie . Oderwaliśmy się dopiero od siebie gdy zabrakło nam tchu, uśmiechnęliśmy się do siebie i wróciliśmy do jazdy.

Jeździliśmy już jakąś godzinę i miałam już dość,a le ustaliłam z Leone że zjeżdżamy ostatni raz i idziemy coś przekąsić . Byłam już przy końcu gdy na kogoś wpadłam...



Hej macie kolejny. Ciekawi na kogo wpadła Viola. Co zrobi Leon?
20 KOMENTARZY= NEXT 
Do następnego
Madzia:)

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kochana Świetny *.*
      Ktusz to ten Ktoś? xD
      Jaka będzie reakcja Leona?
      Nie psuj Leonetty!!!
      Ja ich tak koooocham <3
      Co do drugiego opo to dla mnie leprzy był by drugi blog ;)
      Nie było by takiego zamieszania ;D
      Pozdrawiam :*

      Blair <33

      Usuń
  2. Swieeetnyy ^^ :**

    kochaam... :* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny nie mogę się doczekac co się wydarzy w nastęonym

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajaj ! *,*
    Nasz Leoś znowu zrobił się agresywny ;c
    Ma zmianę humorków jak kobieta ^^
    Nauczył ją jeździć ;33 słodko
    Hyym na kogo wpadła ?
    Leonek będzie pewnie wścieķły -,-
    Rodział wspaniały ;>
    Tylko nie psuj Leonetty ! ^^

    Ps. Moim zdaniem to możesz pisać drugie opowiadanie tutaj, na tym samym blogu ;)
    Albo utwórz nową zakładke i tam pisz rozdziały ^^ też ok. Zresztą srobisz jak uważasz kochana ;33 dostosuje się
    Ale jak założysz nowego bloga to znowu wszystko pogubie -,- pełno mam tych blogów zapisanych i potem nic nie pamiętam

    Szalona Blondyneczka ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. boski, mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra rozdział nie mogę się doczekac co się wydarzy w nast

    OdpowiedzUsuń
  7. dodawaj szybo następny,bo się niecierpliwię

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra rozdział nie mogę się doczekac co się wydarzy w nastepnym

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny nie każ nam czekać długo na next :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham twoje rozdiały

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajny rozdział pisz tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  13. super czekam na next

    OdpowiedzUsuń

Example 3